A NAV-ügyfélszolgálati iroda átadója

A járási hivatalok, a kormányablakok létrehozása a magyar közigazgatás történetében kiemelkedő jelentőségű munkának számít. Mindennek a célja az, hogy az embereket jobban és hatékonyabb kiszolgálja a közigazgatás, valamint személyes ügyeik intézését megkönnyítésék a hivatalok útvesztőiben. 

2017. december 13-án ünnepélyes keretek között átadásra került Szeghalmon a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálati munkaállomása a Békés Megyei Kormányhivatal Szeghalmi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán.

Az eseményen a megjelenteket köszöntötte Dr. Krizsán Anett, a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója, valamint Dr. Kovács József, országgyűlési képviselő és Dr. Kovács Tamás, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal Békés Megyei igazgatója. 

Az adózó állampolgárok ezentúl több mint 85 ügykörben jogosultak eljárni a Kormányablakban megnyitott NAV ügyfélszolgálaton. 

A szeghalmi NAV ügyfélfogadási rendje a következő: 

Hétfőn 7.00 – 11 :30-ig, és 12:30-tól – 17 óráig,  

Szerdán délelőtt 8-12 óráig, 

Csütörtökön 8- 11.30-ig, utána 12:30-tól 18 óráig, valamint 

Pénteken 8-12 óráig. 

További képeket Facebook oldalunkon találnak!

A NAV átadóról szóló videó összeállításunkat az alábbi linken tekinthetik meg!