A járási hivatalok, a kormányablakok létrehozása a magyar közigazgatás történetében kiemelkedő jelentőségű munkának számít. Mindennek a célja az, hogy az embereket jobban és hatékonyabb kiszolgálja a közigazgatás, valamint személyes ügyeik intézését megkönnyítésék a hivatalok útvesztőiben.
2017. december 13-án ünnepélyes keretek között átadásra került Szeghalmon a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálati munkaállomása a Békés Megyei Kormányhivatal Szeghalmi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán.
Az eseményen a megjelenteket köszöntötte Dr. Krizsán Anett, a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója, valamint Dr. Kovács József, országgyűlési képviselő és Dr. Kovács Tamás, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal Békés Megyei igazgatója.
Az adózó állampolgárok ezentúl több mint 85 ügykörben jogosultak eljárni a Kormányablakban megnyitott NAV ügyfélszolgálaton.
A szeghalmi NAV ügyfélfogadási rendje a következő:
Hétfőn 7.00 – 11 :30-ig, és 12:30-tól – 17 óráig,
Szerdán délelőtt 8-12 óráig,
Csütörtökön 8- 11.30-ig, utána 12:30-tól 18 óráig, valamint
Pénteken 8-12 óráig.
További képeket Facebook oldalunkon találnak!
A NAV átadóról szóló videó összeállításunkat az alábbi linken tekinthetik meg!